ورزش

مهدی تاج: یگان ویژه دنبال لغو ورود بانوان به ورزشگاه‌ها نباشد

مهدی تاج: یگان ویژه دنبال لغو ورود بانوان به ورزشگاه‌ها نباشد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تاج در ابتدای جلسه ستاد استانداردسازی ورزشگاه‌ها که امروز دوشنبه ۸ مرداد به ورزشگاه آزادی و تختی تهران اختصاص داشت، گفت: برای تمام باشگاه‌ها جلسات ستاد استانداردسازی ورزشگاه‌ها را برگزار کرده‌ایم و امروز نوبت دو باشگاه استقلال تهران و پرسپولیس بود. ما می‌دانیم باشگاه‌ها به تنهایی نمی‌توانند مشکلات ورزشگاه‌ها را حل کنند. باید همه کنار آنها باشیم.

او ادامه داد: باید استانداردهای مد نظر AFC را که خواستیم ناظران آنها بیایند و نظر بدهند را رعایت کنیم. پانزدهمین جلسه استانداردسازی را برگزار می‌کنیم تا هر باشگاهی بتواند دو ورزشگاه مورد تأیید را معرفی کند. باز هم می‌گویم این اتفاق ربطی به فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان ندارد و وظیفه باشگاه‌ها است اما باید به آنها کمک کنیم. اینجا قرار نیست مجادله‌ای داشته باشیم. باید دنبال راهکار برای آزادی و تختی باشیم.

تاج تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین موارد مربوط به شماره گذاری صندلی و نشستن هر فرد روی صندلی خریداری شده است.

او پس از صحبت‌های مسئول ورزشگاه آزادی درباره روند تعمیر و مرمت این مجموعه بار دیگر اظهار نظر کرد و گفت: شک نکنید اگر بخواهیم بدون تماشاگر برگزار کنیم به راحتی میزبانی از مسابقات را طبق قانون به کشور سوم می‌برند.

رییس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: از یگان ویژه به شکل جدی می‌خواهم دنبال لغو ورود بانوان نباشد باید این کار را قطعی انجام بدهیم. هیچکس نباید به سمت عقب‌گرد برود. اگر مرد به ورزشگاه می‌اید باید زن هم بیاید. گیت را اصلاح می‌کنیم. هر کاری بگویید انجام می‌دهیم تا بانوان به استادیوم بیایند.

وی افزود: یگان ویژه نباید حضور فیزیکی روی سکو و کاسه زمین داشته باشد. روز چهارشنبه در جلسه‌ای مفصل در این خصوص بحث می‌کنیم. از زحمات بی‌دریغ نیروی انتظامی تشکر می‌کنم‌.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا